Wsparcie techniczne

Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, iż dla prawidłowego działania systemu nie zbędna jest poprawna konfiguracja. Dlatego też posiadamy bardzo bogatą ofertę wsparcia dla naszych klientów.

Przede wszystkim przygotowaliśmy specjalną Bazę Wiedzy (FAQ) w której znajdują się szczegółowe instrukcje oraz poradniki konfiguracji naszych kluczowych urządzeń. Wszystkie instrukcje oraz poradniki znajdują się na dole tej strony.

faq instalatora smart home
wsparcie smart home

Posiadamy również dedykowane infolinie wsparcia technicznego:

Wsparcie techniczne FIBARO – 618 801 000
Wsparcie techniczne AVE – 605 183 902
Wsparcie techniczne 'pozostałe produkty’ – 537 844 840

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom oferujemy również możliwość skorzystania z zakupu indywidualnej porady technicznej dla klienta podczas montażu. Porada techniczna polega na zdalnym przeprowadzeniu przez proces konfiguracji urządzeń. W tym czasie odpowiemy na wszelkie pytania, oraz udzielimy nie zbędnej pomocy. Jest to usługa dodatkowo płatna, wyceniana indywidualnie.

W celu zgłoszenia chęci z skorzystania z płatnej porady konfiguracyjnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 531 900 434 lub mailowo m.cybulski@fibaro.com

szkolenia IT smart home

Zobacz instrukcje