Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, iż dla prawidłowego działania systemu nie zbędna jest poprawna konfiguracja.
Dlatego też posiadamy bardzo bogatą ofertę wsparcia dla naszych klientów.
Przede wszystkim przygotowaliśmy specjalną Bazę Wiedzy (FAQ) w której znajdują się szczegółowe instrukcje oraz poradniki konfiguracji naszych kluczowych urządzeń. Wszystkie instrukcje oraz poradniki znajdują się na dole tej strony.


Posiadamy również dedykowane infolinie wsparcia technicznego:
Wsparcie techniczne FIBARO – 618 801 000
Wsparcie techniczne AVE – 605 183 902
Wsparcie techniczne 'pozostałe produkty' – 537 844 840
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom oferujemy również możliwość skorzystania z zakupu indywidualnej porady technicznej dla klienta podczas montażu. Porada techniczna polega na zdalnym przeprowadzeniu przez proces konfiguracji urządzeń. W tym czasie odpowiemy na wszelkie pytania, oraz udzielimy nie zbędnej pomocy. Jest to usługa dodatkowo płatna, wyceniana indywidualnie.
W celu zgłoszenia chęci z skorzystania z płatnej porady konfiguracyjnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 531 900 434 lub mailowo m.cybulski@fibaro.com


Natomiast z myślą o profesjonalistach oferujemy szkolenia techniczne prowadzone przez pracowników z wieloletnim doświadczeniem zawodowym oraz najwyższym zasobem wiedzy technicznej w danej dziedzinie.
Każdy z uczestników naszych szkoleń otrzymuje odpowiednie materiały wspomagające opanować i utrwalić przekazywaną wiedzę.
Szczegóły dotyczące aktualnie prowadzonych szkoleń znajdują się poniżej:
Tematyka szkolenia
Ogólna agenda
- Wstęp do inteligentnego domu
- Podstawy topologii oraz zasady działania sieci Z-Wave i Apple Homekit
- Elementy systemu FIBARO i ich zastosowania
- Sposób podłączania elementów systemu FIBARO i logowania do central systemowych
- Funkcjonalności interfejsu konfiguracyjnego
- Tworzenie scen
- Aplikacje mobilne
- Integracje
Zapisz się:
Aktualnie brak dostępnych szkoleń.